A+ R A-

تبلیغات

رجیران

مطالب

نعیم سعداوی و امیر هوشنگ شریفی

نعیم سعداوی

* نعیم سعداوی و امیر هوشنگ شریفی  .....................             جام آزادگان - آذر ۱۳۷۴

=====================

 سر گل مسابقات هفته ی بیستم جام پنجم آزادگان , تقابل دو تیم مدعی پرسپولیس و بهمن بود ... آنجا که  در یک سوی زمین , همه چیز تحت شعاع رقابت دو فرزند خوب و شایسته ای ایران قرار داشت  ......  هفتاد هزار تماشاگر حاضر در سرمای آذر ماه شاهد بودند که در کناره ی خط طولی  ,  این دو عنصر تهاجمی چگونه بارها یکدیگر را به چالش کشیدند و برای سر افرازی تیمشان از هیچ کوششی دریغ نورزیدند یک رقابت جانانه در مسابقه ای بس حساس به قیمت قهرمانی لیگ ایران ...

  اگر چه مهم ترین ویژگی نعیم و امیر هوشنگ  , هجوم بی امان و حضور در ساختار تهاجمی تیمهایشان بود اما ان روز , نخستین اولویت انها بستن روزنه های نفوذ برابر یکدیگر بود . نعیم با سرعت بیشتر و امیر هوشنگ شریفی با غنای تکنیکی بالاتر , همواره قصد داشتند این  موازنه را بسود تیم خویش تغییر دهند و این در شرایطی بود که این مسابقه حساس , سرانجام با تساوی بدون گل پایان یافت تا هیچ یک , فاتح مطلق روز بیستم  نباشند  بی تردید   هر دو عزیز  از بهترینهای  دهه ۷۰ فوتبال ایران می باشند  .

 آن روز اما تساوی بدون گل , نتیجه دلخواه زردپوشان بهمن بود .... چرا که  بهمن صدرنشین , فاصله ای دو امتیازی اش را با پرسپولیس حفظ میکرد  اما  جام پنجم ازادگان , سرانجام با قهرمانی سرخپوشان پایان یافت تا یکی از شگفتی های تاریخ فوتبال باشگاهی ما شکل گیرد .