A+ R A-

تبلیغات

رجیران

هما ۱۳۶۶

هما ۱۳۶۶* هما , تیم همواره شایسته ی فوتبال ایران ( امجدیه - خرداد ۱۳۶۶ ) عزیزان از راست ......

ایستاده :محمود نقوی ( کاپیتان ) اصغر نوری , مجید صالح , فرهاد کامل , احمد سجادی و جمشید پذیرا

نشسته : مجتبی خیر اندیش , رضا تقوی , شاهرخ مطیعی , فرامرز عزتی و سعید صفری 

============================

 

همای همواره شایسته ی فوتبال ایران , در فصل ۱۳۶۶ باشگاه های تهران  نیز روزهای نسبتا موفقی را سپری کرد  . هدایت فنی هما در فصل مورد اشاره  به چهره ی قدیمی هما , استاد محمد توانایی سپرده شده بود که ازاعضای تیم بیادماندنی و خاطره ساز هما در جام تخت جمشید بود .  نقطه قوت انها را شاید بتوان , حضور دروازه بان شماره یک تیم ملی " احمد سجادی " و سپس بهره مندی از یک خط حمله شاداب و پرتحرک معرفی کرد  . حضور مجید صالح که ان روزها از سوی کارشناسان بعنوان یکی از  جوانان آینده دار فوتبال ایران معرفی میشد , در کنار رضا تقوی و همچنین فرامرز عزتی با تجربه , هما را  بی نیاز نشان میداد . 

 

 در میانه ی خط دفاع اصغر نوری نقطه اتکا هما بود و در کنار وی اغلب علی سجادی حضور داشت .  دفاع راست اما بارها تغییر کرد گاهی جمشید پذیرا و گاهی سعید صفری و در سمت چپ مهدی گل محمدی تقریبا همیشگی بود   ... و سرانجام در خط هافبک ترکیب چهار نفره متشکل از شاهرخ مطیعی , فرهاد کامل , کاپیتان محمود نقوی و گاه جمشید پذیرا بهترین ترکیب ممکن بود .

 هما اما سرانجام  در پایان فصل ۶۶ باشگاه های تهران در جایگاه پنجم رده بندی قرار گرفت که رتبه ی قابل انتظار اما معمولی برای  باشگاه پر سابقه و پر افتخار فوتبال تهران بشمار می آمد .  هما در شرایطی پنجم شد که با تیم چهارم جدول " گسترش " هم امتیاز بود و بجهت اوراژ گل در رتبه پایینتر قرار گرفت .  

 

هما ۱۳۶۶