A+ R A-

تبلیغات

رجیران

مطالب

جواد زرینچه

جواد زرینچه

*  جواد زرینچه عزیز .............................                                استادیوم آزادی - پاییز ۱۳۶۹

======================

 

 ۱۳ فصل با استقلال بودن و بیش از ۳۰۰ بار , پوشیدن جامه ی  خوشرنگ آبی , کاپیتان جواد زرینچه عزیز را در بخش بالایی جدول پر افتخارترین های تاریخ باشگاه , می نشاند .  دفاع راست بیادماندنی دهه ۶۰ و ۷۰ شمسی ما , ارائه گر فوتبالی با طراوت و چشم نواز بود . روزهایی که سمت راست تیم ملی و استقلال با حضور او و مجید نامجو , نقطه ی قوت فوتبالمان محسوب میشد و هارمونی و فوتبال تک ضرب آنها , تداعی گر فوتبالی فراتر از مرزهای  اسیا ........

 فیزیک مناسبت و همچنین  تغییر جهت های ناگهانی , این مزیت را به جواد عزیز  میبخشید تا در شرایط دشوار , توپ را از کناره های خط طولی و گاه عرضی ,  بسوی دروازه حریفان ارسال کند و انگاه که حریفان در انتظار ارسالهایش بودند , بناگاه  مستقیم و محکم بقصد چهار چوب بر توپ میکوبید تا  دروازه بان غافلگیر شود .  مسابقه ی حساس ایران و الجزایر در چهار چوب رقابتهای جام بین قاره ای ( آسیا و افریقا ) یکی از همان روزهای درخشان و بیادماندنی جواد زرینچه ای عزیز بود  .

 این تصویر که مرتبط با مسابقه استقلال و نیروی زمینی در چهار چوب رقابتهای  باشگاههای تهران می باشد یکی دیگر از همان تغییر مسیرهای ناگهانی جواد زرینچه را نشان میدهد که در پی آن  " قاسم خمسه " حریف مستقیم اش , جای مانده است . این رویداد سرانجام  با برتری ۲ بر صفر , بسود ابی های محبوب تهران خاتمه یافت . 

 

===========================

مسابقه استقلال و نیروی زمینی در چهارچوب رقابتهای هفته چهارم جام باشگاه های تهران ( یادواره ی شهدای ۱۷ شهریور ) برگزار شد .