A+ R A-

تبلیغات

رجیران

مطالب

فینال جام حذفی ایران ۱۳۷۱

فینال جام حذفی ۱۳۷۱

* پرسپولیس و ملوان بندرانزلی ........                  فینال جام حذفی باشگاههای ایران - استادیوم آزادی . خرداد ۱۳۷۱

==========================

 

 یکشنبه ۳ خرداد ۱۳۷۱ , دو تیم همواره  شایسته و توانمند فوتبال باشگاهی ایران ( پرسپولیس و ملوان ) برای فتح جام حذفی ایران صف آرایی کردند . نکته قابل تعمق اما , اعلام برگزاری تنها یک مسابقه در تهران بود که اعتراض ملوانان را در پی داشت .... بهر روی فینال هفتمین دوره مسابقات جام حذفی باشگاه های ایران در ورزشگاه ازادی و با حضور ۷۰۰۰۰ تماشاگر , آغاز شد . 

  سرخپوشان محبوب اما , یک روز سخت و دشوار  را سپری کردند .... چرا که نفس  قهرمان پنجساله تهران , دیگر به شماره افتاده بود و ستاره های پا بسن گذاشته  می بایست , جایشان را به بازیکنان جوان واگذار میکردند ... بر همین اساس  در دقیقه ۱۲ مربی پرسپولیس علی پروین ,  کاپیتان پنجعلی را که دچار آسیب  نیز شده بود , از زمین خارج  و یک جوان شایسته بنام مصطفی قنبر پور را جایگزین وی نمود ... 

  مصطفی قنبرپور در یکی از سخت ترین روزهای پرسپولیس , بسیار پرتلاش و با انگیزه ظاهر شد تا علیرغم برتری ملوانان , آنها با نتیجه ۲ بر ۱ فاتح جام حذفی ایران شوند .

 

==============================

* در تصویر مهاجم توانمند ملوان " غلام محمد وند " قصد دارد تا از سد " مصطفی قنبر پور " عبور کند . هافبک دفاعی سرخپوشان حسین عبدی نیز در صحنه حضور دارد .