A+ R A-

تبلیغات

رجیران

مطالب

علی جباری

علی جباری

* فرزند شایسته ی ایران , ستاره پر فروغ تیم ملی و باشگاه تاج , سلطان علی جباری عزیز .... عکاس : استاد علی کاوه 

=================================

=================================

 

 

 در یک صبح زیبای پاییز , اسطوره و کاپیتان بی تکرار باشگاه تاج ( استقلال ) , فاتح معتبرترین جامهای ایران و آسیا , برایمان از سالهای دور گفت و از تجربیاتش در عرصه ی فوتبال ملی و باشگاهی  . از ان روزها که نماد باشگاه محبوب تاج بود و نگین دربی بزرگ سرخابی ها ........  از فتوحات , پیروزیها از شادی ها و خوبی ها برایمان گفت و گاهی نیز از کم لطفی هایی که نسبت به او  شد  . سلطان اما , بسیار مهربان بود و صمیمی  ,  آنگونه که بسیار زود مسحور کلامش  شدیم  ...  او یادگار نسلی است که براستی دیگر تکرار نشد , نسلی که فوتبال را تنها برای فوتبال دوست میداشت .    

 

 و  یک عشق بی پایان به رنگ آبی , یک تعلق خاطر ابدی به هوادار  که در فحوای کلامش بروشنی نمایان است . حسی که از همان نوجوانی در قلبش جوانه زد  . از همان روزها که مشاهده ی بازی بزرگان تاج , آرزویش بود و در این مسیر آنقدر سعی و تلاش نمود تا  سرانجام  , خود نماد و ستون آبی ها شد . او اکنون یک سرمایه بزرگ , نه تنها برای باشگاه محبوب استقلال , بلکه برای کل فوتبال ایران است . یک غمخوار ابدی  , یک انسان نازنین و یک قهرمان ملی ....

 

علی جباری

* سلطان علی جباری عزیز .................. آذر ماه ۱۳۹۸ - عکاس استاد علی کاوه 

=======================

 

 علی جباری عزیز اما  تنها یک بازیکن خوب  و یا یک کاپیتان مقتدر میانه میدان که گل میزند و تیمش را قهرمان میکند , نبود .... او سالها بخشی از ماهیت باشگاه تاج  بود و این همان بخشی است که اغلب از نظر ها مغفول مانده  . یک ستاره , یک گلزن , یک لیدر که برای تیمش دم مسیحایی دارد و دلسوزانه , برای سربلندی باشگاه در بیرون و درون زمین تلاش میکند .  یکی از بزرگان می گفت : روزگاری  " علی جباری " ۶۰ درصد تاج بود  و این براستی که عین حقیقت است .

 

 

علی جباری

* علی جباری عزیز و میدانداری در شهر آورد سرخابی های  تهران  .....          استادیوم امجدیه - خرداد ۱۳۵۳

=========================

 

 در همین راستا , یک گفتگوی ارزشمند و کامل با سلطان در دست  تدوین است که بزودی تقدیم مخاطبان میگردد . این گفتگو که با محوریت دوران بازیگری استاد تهیه شده , با هدف آگاهی رسانی دقیق به مخاطبان و علاقمندان تاریخ فوتبال صورت گرفته و اغلب , حاوی بخش هایی  مجهول مانده از تاریخ فوتبال باشگاهی و ملی  می باشد .  مطالبی که برخی از انها برای نخستین بار عنوان میگردد و اینگونه , دانسته هایمان را  دستخوش تغییر میکند و  شاید , غیره منتظره ترین گفتگوی جام تخت جمشید با  بزرگان سالهای دور فوتبال ایران باشد . 

 

علی جباری

 

 

 

 

 

-----------------------------------

علی جباری - علی جباری - علی جباری - علی جباری - علی جباری - علی جباری - علی جباری - علی جباری - علی جباری - علی جباری - علی جباری - علی جباری - علی جباری - علی جباری - علی جباری- علی جباری - علی جباری - علی جباری - علی جباری - علی جباری - علی جباری - علی جباری- علی جباری - سلطان علی جباری - علی جباری - سلطان علی جباری - علی جباری - علی جباری - علی جباری- علی جباری - علی جباری - علی جباری - علی جباری - علی جباری - علی جباری - علی جباری- علی جباری - علی جباری - علی جباری - علی جباری - علی جباری - علی جباری - علی جباری