A+ R A-

تبلیغات

رجیران

کتاب خوزستانی ها در شهر آورد سرخابی

کتاب خوزستانی ها در شهر آورد سرخابی

 

* کتاب خوزستانی ها در شهر آورد سرخابی

==============

* گردآوری      : سید علیرضا شریفی 

* قطع           : وزیری ( ۲۱۶ صفحه ) 

* ناشر          : تراوا 

* قیمت         : ۴۵۰۰۰ تومان + هزینه ارسال

* نحوه ارسال : پست پیشتاز ( ۴۸ الی ۷۲ ساعت )  

 

 

 

===============

 خوزستانی ها و دربی بزرگ تهران ( ۱۳۹۷ - ۱۳۴۷ )

 یک بررسی اجمالی از پنجاه سال حضور پر فراز و نشیب چهره های سرشناس فوتبال خوزستان در بزرگترین مسابقه ی فوتبال باشگاهی ایران  , کتابی مفید برای علاقمندان فوتبال  , بویژه خوزستانی ها که در آن مولف با  نگاهی نو , نقش و تاثیر چهره های شناخته شده  فوتبال خوزستان را مورد نقد و بررسی قرار میدهد .... 

 کتاب مذکور  شامل کلیاتی از شهر آورد تهران , گفتگو با ستاره های خوزستانی دربی و همچنین شرح و توضیح  برخی از رویداد های مهم و خاطره ساز می باشد .

کتاب خوزستانی ها در شهر آورد سرخابی  * رونمایی از کتاب خوزستانیها در شهر آورد سرخابی ........ اهواز - خرداد ۱۳۹۸

========================

 

 از آنجا که نویسنده ی کتاب  ,  بر آمده از بطن جامعه ی فوتبال خوزستان می باشد , با اشراف کامل به مطالب وجزئیات  و همچنین , ارتباط نزدیک با چهره های محبوب و مردمی  خوزستان ,  توانسته است بخوبی ارتباطی میان مخاطب و بازیگران خوزستانی دربی  بر قرار کند . مهمترین بخش  کتاب را میتوان در معرفی ستاره های خوزستانی دربی جستجو کرد . نامهایی که , کمتر از انها یاد میشود . مولف مبتکرانه سعی نموده تا حین معرفی با آنها که در قید حیات هستند یک گفتگوی کوتاه نیز داشته باشد و از این جهت تلاش او قابل تحسین است و  به مواردی اشاره میشود که  کمتر مورد توجه بوده است .       

 

 کتاب خوزستانی ها در شهر آورد سرخابی

* مفاخر  ورزش خوزستان , و آئین رونمایی از کتاب خوزستانیها در شهر آورد سرخابی ........  اهواز - خرداد ۱۳۹۸

================================

 

 کتاب خوزستانیها در شهر آورد سرخابی , افزون بر انکه شامل مطالب و موضوعات ارزشمند و متنوع می باشد ,  حاوی یکسری عکسهای رنگی و همچنین سیاه و سفید از پنجاه سال حضور خوزستانیها در دربی تهران می باشد که در نوع خود یک مجموعه ی کم نظیر و ارزشمند است . مطالعه ی این کتاب , به کلیه علاقمندان تاریخ دربی و همچنین فوتبال باشگاهی , توصیه میگردد .