A+ R A-

تبلیغات

رجیران

مطالب

منصور پورحیدری

منصور پورحیدری

 

 بمناسبت سالروز در گذشت اسطوره ی آبی 

منصور پورحیدری عزیز ....

====================

====================

 

 بی تکرار و جاودانه .... هشت سال همسان یک دژ تسخیر ناپذیر از دروازه ی تاج حراست کرد و سپس , یک عمر از هر آنچه که آبی های اندوخته بودند .... آنگونه که موهای پر پشت و مجعدش به سپیدی گرایید و سلامتی اش نیز .... بزرگی که نمیتوان همسانش را یافت . آنقدر تحت فشار ایستادگی کرد تا بسان پولاد آبدیده شد . روزهای شیرین بسیار دید و گاه , روزهای سخت را هم تجربه کرد .

 به کارنامه اش مینگریم ... بی نقص است و مالامال از عنوان و افتخار .......... از قهرمانی باشگاه های آسیا تا فتح جام عمران و سپس تورنمنت کوروش کبیر با تیم ملی , جام تخت جمشید , جام منطقه ای , جام باشگاه های تهران و .... اما شاید شاخص ترین بخش افتخاراتش رقابتهای جام باشگاه های آسیا باشد چرا که او تنها ایرانیست که جام باشگاه های آسیا را در هر دو بخش " بازیکن و مربی " فتح نمود ..

 و امروز اما آنچه که از استاد بیادگار مانده . تنها احترام است و افتخار ... افتخار برای ایران و باشگاه تاج ( استقلال ) و احترام برای او در میان جامعه ی ورزش ... چرا که در قلبها مسکن دارد . انسانی عاشق , مهربان که صبورانه هر آنچه در توان داشت صرف سربلندی باشگاهش نمود و در این راه از سلامتی اش نیز , حذر نکرد .

  روحت شاد جاودانه ی بی تکرار , روحت شاد پدر عزیز استقلال ...

 

منصور پورحیدری

 * تیم زیبای استاد منصور پورحیدری عزیز  .....  استقلال قهرمان آسیا ( تابستان ۱۳۷۰ )

====================

 

 

 

 

 

 

 

----------------------------------------------------------------

منصور پورحیدری - منصور پورحیدری - منصور پورحیدری - منصور پورحیدری - منصور پورحیدری - منصور پورحیدری - منصور پورحیدری- منصور پورحیدری - منصور پورحیدری - منصور پورحیدری- منصور پورحیدری - منصور پورحیدری - منصور پورحیدری- منصور پورحیدری - منصور پورحیدری - منصور پورحیدری- منصور پورحیدری - منصور پورحیدری - منصور پورحیدری- منصور پورحیدری - منصور پورحیدری - منصور پورحیدری- منصور پورحیدری - منصور پورحیدری - منصور پورحیدری- منصور پورحیدری - منصور پورحیدری - منصور پورحیدری