A+ R A-

تبلیغات

رجیران

مطالب

تاج و صنعت نفت ۱۳۵۶

استقلال ۱۳۵۶

* تقابل زنده یاد ایرج دانایی فرد و حسن پور یوسف .................... تاج و صنعت نفت - اردیبهشت ۱۳۵۶

=============================

=============================

 

 در یک عصر زیبای بهار سال ۵۶ , دو تیم شایسته ای فوتبال ایران " تاج و صنعت نفت "  در حضور بیش از ۲۰۰۰۰ هوادار مشتاق ,  مقابل یکدیگر صف ارایی کردند تا هر دو امتیاز مسابقه را , به مجموع امتیازاتشان بیافزایند . تاج در غیاب کاپیتان بزرگ و ملیپوش اش ( حسن روشن ) که بسبب مصدومیت غائب بود , طرحی نو در انداخت و دو بازیکن جوان  با ویژگی های دفاعی ( اصغر حاجیلو  و عباس نوین روزگار ) را به خط حمله فراخواند .

 در مقابل اما صنعت نفت  یک نیمه را , صرف مهار حمله های پر دامنه ی تاج کرد و سپس از اغاز نیمه دوم ,  با افزودن یک مهاجم جوان و پر شور و پرتلاش بنام علی فیروزی  , نیم نگاهی نیز به دروازه میزبان سرشناس دوخت . اما اندیشه های دو مربی " ولادیمیر جکیچ و زنده یاد منوچهر سالیا " برای فتح دروازه ها بی نتیجه ماند تا سرانجام , امتیازات این مسابقه مابین دو تیم تقسیم گردد .

 در تصویر , مهاجم ریزنقش و توانای تاج  زنده یاد ایرج دانایی فرد قصد دارد در حضور مدافع " حسن پور یوسف " دروازه صنعت نفت را بگشاید .  حاضران در تصویر از راست عبارتند از :  ایرج دانایی فرد , اصغر حاجیلو , حسن پور یوسف , عباس نوین روزگار , منصور قلمی و علی احمدی خرم 

 

======================

* مسابقه مذکور "  تاج و صنعت نفت " از سری رقابتهای هفته ی هفتم , جام پنجم تخت جمشید می باشد .