A+ R A-

تبلیغات

رجیران

مطالب

رستاخیر خرمشهر

زستاخیز خرمشهر

* شادمانی بچه های رستاخیز خرمشهر ..... محمد مرادی ( ۱۴ )  دروازه ی تیم قدرتمند پاس را در تهران  می گشاید . کاپیتان خادم پیر و فریدون لقمان در این شادی با او سهیم هستند ..... امجدیه - ۱۲ مرداد ۱۳۵۷

===============================

 

 خرمشهر , رستاخیر و  جام تخت جمشید , سه کلمه بیادماندنی از روزگار بزرگی فوتبال خرمشهر است . چرا که سرانجام تلاش و همت یک انسان بزرگ بنام محمد یونس زاده , ببار ننشست تا برای نخستین بار , شایستگی های  فوتبال خرمشهر در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی ایران نیز نمایان گردد . 

 تصویر مرتبط است با هفته یازدهم از ششمین دوره ی مسابقات جام تخت جمشید  که جوانهای رستاخیر موفق شدند با تک گل محمد مرادی , تیم " پاس تهران "  قهرمان دوساله ای لیگ تخت جمشید را در تهران , مغلوب نمایند در روزی که کاپیتان خادم پیر , با تکنیک بالا و سرعت کم نظیرش , یکپارچه شایستگی بود و پایه گذار تمامی حملات تیمش , اما این محمد مرادی بود که روی یک ضربه کرنر کع توسط عزیز زرسنج نواخته شد , در دو مرحله موفق به گشودن دروازه پاس شد . ابتدا ضربه سر او را مدافعان با دستپاچگی برگشت دادند و مجدد خود او صاحب توپ شد و ضربه پای راست او به گوشه ی دروازه پاس نشست . مرادی با این گل  شگفتی هفته ی یازدهم جام تخت جمشید را رقم زد .   

 رستاخیز اما بجز برتری مقابل پاس به نتایج ارزشمند دیگری نیز مقابل رقیبان تهرانی دست یافت از ان جمله تساوی مقابل پرسپولیس در تهران و نیز دو پیروزی ارزشمند  مقابل دارایی و صنعت نفت ...     هدایت تیم شایسته ی رستاخیز در ششمین دوره جام تخت جمشید , بر عهده ی  استاد مهدی امیدوار بود . 

رستاخیز و پاس هفته یازدهم جام ششم تخت جمشید