A+ R A-

تبلیغات

رجیران

علی جباری

علی جباری

* سلطان علی جباری عزیز , هنگام دریافت کاپ مسابقات جام دوستی ........        امجدیه - مهر ۱۳۵۱

============================

 

  نمایی زیبا و بیادماندنی  از مراسم اختتامیه رقابتهای جام دوستی , مسابقه ی فینال  ما بین پاس و تاج که در یک رقابت دشوار و نفس گیر سرانجام با برتری ۳ بر ۲ آبی های تهران پایان یافت . در  تصویر کاپیتان محبوب تاج , کاپ قهرمانی را از  عالی رتبه ترین مقام ورزش ایران ( سرپرست سازمان تربیت بدنی ) دریافت میدارد . 

  جام دوستی , چهارمین کاپ متوالی بود که کاپیتان جباری در مقام سرگروه آبی ها در یک دوره زمانی دو ساله  از فروردین ۱۳۴۹ تا مهر ۱۳۵۱   دریافت نمود  . جام باشگاه های اسیا , جام باشگاه های ایران لیگ منطقه ای , جام باشگاه های تهران , جام دوستی ..... با گذشت پنج ماه , علی آقای جباری یکبار دیگر تیمش را قهرمان باشگاه های تهران ( انتخابی جام تخت جمشید  )  نمود . بنابر آمار و مستندات او بیش از هر آبیپوش دیگر , در مقام کاپیتان برای باشگاه استقلال , جام و افتخار به ارمغان آورده است....... . افتخاراتی که بی تردید محصول عشق , تعصب و وفاداری اش به رنگ آبی و هوادار می باشد .   

 

 چند هفته پیش , یک هوادار قدیمی استقلال می گفت :

 " تا وقتی که علی آقای جباری در باشگاه حضور داشته باشد و از نزدیک بر امور  باشگاه نظارت کند , هوادار آسوده خاطر است که تصمیمی بر خلاف  منافع باشگاه گرفته نمیشود "  ......... سلطان , سالهاست که به نقطه ی اطمینان و اتکای استقلال و هوادارانش تبدیل شده   و این شاید , همان پاسخی باشد که در قبال بیش از نیم قرن  عشق و وفاداری دریافت میدارد .  پاداشی که براستی با میلیاردها واحد مادی , قابل معاوضه نیست . 

 علی جباری

 * استقلال ( تاج ) جام تخت جمشید ( تابستان ۱۳۵۴ ) شایسته ها بترتیب از راست ...

ایستاده : حسن روشن , ناصر حجازی , رضا عادلخانی , علی جباری ( کاپیتان ) , سعید باغوردان و اکبر کارگرجم 

نشسته : غلامحسین مظلومی , سعید مراغه چیان , حسن نظری , عباس نوین روزگار و  عزت جانملکی

===============================