A+ R A-

تبلیغات

رجیران

پرسپولیس و ماشین سازی ۱۳۷۴

پرسپولیس و ماشین سازی ۱۳۷۴

* تقابل کاپیتان  حسین عبدی و وحید مظاهری ..............     ورزشگاه آزادی -  پاییز ۱۳۷۴

=========================

 

 نیمه نخست آبان  ۱۳۷۴ سرخپوشان محبوب تهران , میزبان تیم شایسته و پرتوان ماشینی سازی تبریز بودند . این رویداد که در چهارچوب هفته چهاردهم  از سری رقابتهای ششمین دوره جام ازادگان  در شرایطی برگزار شد که سرخپوشان روزهای دشواری را سپری میکردند چرا که عدم نتیجه گیری مطلوب در نیم فصل نخست , آنها را از صدر جدول دور کرده بود .

 اما تغییر کادر فنی و بازگرداندن مربی کروات زنده یاد استانکو پاپلوکویچ به ایران و استقرار وی روی نیمکت سرخپوشان به مدد آنها آمد تا فصل پر تلاطم ۱۳۷۴ , ناباورانه  با یک قهرمانی بسیار دور از انتظار , پایان یابد . در این میان اما نقش کاپیتان حسین عبدی بسیار بسیار موثر و کلیدی بود . تلاش بی وقفه و دوندگی و جنگندگی او سبب ان شده بود که نبض میانه میدان سرخپوشان ,  آرام و مطمئن بزند . کاپیتان با انکه قدری نیز پا به سن گذاشته بود اما بی وقفه میدوید , تکل میزد , توپ میگرفت و سرانجام  تیمش را بسوی دروازه حریفان , هدایت میکرد .

 

پرسپولیس ۱۳۷۴

  * کاپیتان حسین عبدی و یاران ... بترتیب :  نیما نکیسا - علی دایی - افشین پیروانی - مجید نامجو مطلق - حسن شیر محمدی و یحیی گل محمدی عزیز ......... ( پرسپولیس و سپاهان )  ورزشگاه آزادی - جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۷۴

===========================